200 LAG PÅMELDT! Velkommen til Raufoss Fotball gutter 16
|
|
|
|
MAGISK GRENSE PASSERT: Vi har nå 200 påmeldte lag til Sandarcupen 2026! Det ruller inn med påmeldinger, og vi har gleden av å gratulere Raufoss Gutter 16 som lag nummer 200 i rekken! Vi synes det er utrolig stas at nettopp Raufoss runder dette tallet for oss.
Visste du dette om Raufoss Fotball?
-
En trofast cup-venn: Raufoss IL deltar i år for hele 21. gang!
-
Lang historikk: De gjestet oss for aller første gang helt tilbake i 2001.
-
Tidligere mestere: Klubben har smakt på seierens sødme i Sandefjord før – i 2011 gikk de helt til topps i klassen Jenter 14 år 11'er!
-
Samme stiftelsesår: Raufoss Fotball ble stiftet i 1918 – nøyaktig samme år som Sandar IL! De har med andre ord over 100 år med stolt fotballhistorie fra Toten i bagasjen.
-
Godt representert: Foreløpig har gultrøyene fra Innlandet meldt på 3 lag til 2026-turneringen.
Vi gleder oss stort til å se Toten-gjengen på banene våre igjen i august!
Hvem blir lag nummer 300? Påmeldingen går unna i rekordfart, og vi merker at mange ønsker å sikre seg plass tidlig i år. Ikke vent for lenge hvis dere vil bli med på sommerens store fotballfest!
Sikre plassen og meld på ditt lag her!
#Sandarcupen2026 #RaufossFotball #Toten #Lag200 #Fotballglede #HeiaSandar #Sandefjord #NorgesStørsteHelgeturnering